سلام بر حضرت عزراییل

سلام بر حضرت عزراییل
سلام بر حضرت عزراییل

 بچه های نازم...
همسایه ای داشتیم که همیشه توی کلاسهای قرآن که خاله معصومه توی ماه رمضان برگزار میکرد میگفت برای حضرت عزراییل هم صلوات بفرستید و همیشه میگفت به حضرت عزراییل هر روزسلام و صلوات میدهد

من حتی از فکرش هم تنم می لرزید....

تا اینکه شنیدم وقت مردن هنگام وضو گرفتن از دنیا رفت

دختر این خانم که طاهره نام داشت نقل میکنه که حتی مسح سرش هنوز خیس بود

سلام و صلوات بر ملک الموت خدا مامور خدا

ما را هم دوستان خودت قرار بده چون خودت به حضرت ابراهیم فرمودی جان دوستانت را به بدی نمیگیری

برای شادی روح این خانم که درس به این بزرگی به ما داده است صلواتی نثار فرمایید

اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم
 
میدونید گل های من....
یکی از آرزوهایم این است که یکروزی بتونم مولایم علی علیه السلام و خاندانش را به عالم و آدم بیشتر بشناسونم
دوست دارم ماه رمضانها کلاس قرآن و شب احیا خونه خودمون بگیرم
 
محرم و صفر ها کا خونه ام را وقف کارای امام حسین علیه السلام کنم و روضه و نذری و ....
 
امیر علی خودم.....
میدونی چرا اسمت را امیر علی گذاشتم؟
بخاطر عشقم به مولا علی و علیه السلام
هروقت شیر بهت میدادم یاد مولایم که می افتادم توی گوش یواش میگفتم که علی را به عالم بشناسون
دوست دارم یک محقق بزرگ بشی و یک سخنران مذهبی تا به حرفهایت دنیا را بلرزانی
دیگه اگه کسی مسلمان میشه سنی نشه
 دوست دارم بزرگترین فیلسوف دنیا را به دنیا بشناسونی مولایم علی علیه السلام
منو به آرزوم میرسونی؟؟؟
 
دختر نازم فاطمه خانم....
 
تو اولین شکوفه طندگی منو بابایی هستی
وجو تو شادی را به خونه ما آورد
 
عزیز دلم ....
 
دوست دارم دختر نجیب و با عفت باشی
میدونی در زمانه ای زندگی میکنیم که جای ارزش و نا ارزش عوض شده اما ارزشها را بشناس
هر کاری میخوای بکن ولی یادت نره خدا همه جا تورو میبینه
اینترنت برو پارک برو سینما برو مسافرت خارج از کشور برو فیلم و سریال ببین کتاب بخون موبایل داشته باش و...
 
اما عزیز دلم
اینو بدون....
نکنه نگاهت به نامحرم بیفته
نکنه به نامحرم حرفی پیامی اشاره ای ایمیلی و ... بزنی میدونی عزیزم
به ازای هر خنده ای که با نا محرم بکنی و او را بخندانی در عالم برزخ گرفتار میشی
آیا لحظه ای خنده و شوخی با نا محرم ارزشش را دارد نفسک مامان
 
با خدا باش پادشاهی کن بی خدا باش هرچه خواهی کن
 
من از 6 سالگی قبل از اینکه مدرسه بروم خوندن و نوشتن بلد بودم و همیشه کتاب و مجله و.... میخوندم
از بچگی هر هفته کیهان بچه و بعدها که بزرگتر شدم سروش کودکان میخواندم . این شروع کار ا بود
میدونی توی دانشگاه که بودم اسم خودم را گذاشته بودم کتابخانه تا یادم بماند کتاب خوندن کار درسهایم فراموش نشود و به قولم هم عمل کردم
من تمام چیزهایی خوب را از کتابهای خوب یاد گرفتم
 
از شما دوتا فسقلی ها هم میخوام کتابهای مفید یادتون نره
از دید من کتابهایی که زندگی پیامبران و امامان و عارفان و احادیث و قرآنی هستند مفید هستند
حالا ان شالله عمری باشه براتون نام کتابهای مفیدی که خودم هم اونا رو خوندم و  دوست دارم را براتون مینویسم
 
 
 
 




:: موضوعات مرتبط: , ,
|
امتیاز مطلب : 35
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
نویسنده : حسنا شکیبا
تاریخ : پنج شنبه 21 آذر 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: